פרגולות חשמליות

הדור הבא של פרגולות אלומיניום

פרגולות מאלומיניום כבר ידועות לא מעט זמן כפתרון ההצללה האיכותי, היפה והמשתלם ביותר עקב התכונות הנהדרות של חומר האלומיניום שמשתלב בתנאי חוץ באופן ייחודי ויוצא דופן כמו שאף חומר אחר אינו מצליח לעשות. פרגולות אלומיניום מתחלקות לכל מיני סוגים שונים וניתן להזמין אותן גם בעיצוב מקורי ואישי. בין הסוגים השונים של פרגולות העשויות מחומר האלומיניום נוכל למצוא פרגולות העומדות על עמודים. לעתים אלו יהיו ארבעה עמודים ולעתים הפרגולה תעמוד על עמוד אחד בלבד, הכל תלוי בסוג הפרגולה שתבחרו. סוג נוסף המעניק מראה חדשני, מסוגנן ומודרני הן פרגולות אלומיניום תלויות. פרגולות כאלו נותנות תחושה כאילו הן מרחפות באוויר כאשר בעצם הן מחוברות ומעוגנות לקיר תומך אחד באמצעות כבל פלדה מיוחד. פרגולות תלויות מעניקות מאה אחוז של שטח תחת פתרון ההצללה. הסוג השלישי שגם כן עשוי מהאלומיניום הן הפרגולות החשמליות המעניקות יתרונות מתקדמים יותר.

יתרונות הפרגולה החשמלית

ראשית, פרגולות חשמליות העשויות אלומיניום, בדומה לפרגולות תלויות או כאלה היושבות על עמודים, נהנות מהמאפיינים הנהדרים שחומר האלומיניום מאפשר ומציע. אלומיניום הוא חומר בעל יכולות כיפוף גבוהות מאוד כך שניתן לייצר ממנו פתרונות הצללה בסגנונות, בטקסטורות וצבעים שונים המתאימים במדויק אל כל שטח בו הן מותקנות. עיבוד וייצור פרגולות שונות מאלומיניום הוא תהליך הרבה פחות מסובך וארוך מאשר ייצור ועיבוד של פתרונות הצללה מחומרים שאין להם יכולות כיפוף גבוהות. עובדה זו בעצם הופכת את פתרון ההצללה מאלומיניום למשתלם הרבה יותר מבחינת עלויות. שנית, אלומיניום כחומר אינו מושפע מכלל תנאי מזג האוויר אין זה משנה אם בא במגע עם לחות, גשם, קרני השמש או כל חומר אחר, הוא אינו מחליד או יוצר ריקבון ופשוט שומר על צורתו היפה בכל עת ובמשך שנים רבות. זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגללן אלומיניום כל כך מתאים לפתרון הצללה ולייצור של פרגולות, הוא משתלב בצורה מושלמת בתנאי חוץ. על המראה של לוחות אלומיניום יסכים וודאי כל אחד. אלומיניום הוא חומר מאוד אסתטי ומודרני שבקלות משתלב בכל תנאי שטח ובאופן אוטומטי מעניק מראה רענן ועדכני. פרגולות אלומיניום אינן זקוקות לתחזוקה על בסיס קבוע, הן יודעות לשמור על עצמן ואינן מייצרות עומס כיוון שלוחות אלומיניום אינם שוקלים הרבה. את ניקיון הפרגולות השונות מאלומיניום ניתן בקלות לבצע באמצעות מים וסבון וכמו שציינתי קודם לכן, אלומיניום הבא במגע עם מים אינו מושפע כלל.

הזמנת פרגולה חשמלית בעיצוב ייחודי

פרגולות חשמליות בנוסף לעובדה שנהנות מיתרונותיו של חומר האלומיניום מאפשרות יתרון נוסף. את הפרגולה החשמלית תוכלו לפתוח, לסגור ולהסיט בהתאם למזג האוויר ועונות השנה. פרגולה חשמלית מאלומיניום מומלץ להזמין מחברה שזהו תחום ההתמחות שלה כך שתוכל לעשות את ההתאמה הנכונה בין השטח והתנאים שלו לבין הפרגולה המתאימה שתעוצב במיוחד עבורכם. צוות מקצועי ייקח בחשבון את כל הקריטריונים של כל שטח, יבחן אותם ויציע פתרון מתאים, איכותי וכמובן שיחזיק שנים רבות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?