פרגולות

הפרגולה היפה והאיכותית ביותר

ניתן לכתוב המון על פרגולות העשויות מחומר האלומיניום. כבר במשך כמה שנים שפרגולות אלומיניום זוכות במקום הראשון כאשר מדברים על פתרון הצללה איכותי. חומר האלומיניום בעצם מאפשר ומעניק המון יתרונות מתחילת תהליך הייצור והעיבוד של הפרגולה דרך הרגע בו היא מותקנת וכמובן במשך חייה. ישנם כל מיני סוגים שונים של פרגולות העשויות מאלומיניום וזאת הודות לוורסטיליות של החומר עליה אפרט בהמשך. לפרגולות אלומיניום מאפיינים יוצאי דופן המאפשרים להן עמידות בלתי מתפשרת כאשר מדובר ביישומי חוץ שונים. קיימות פרגולות שונות מאלומיניום בענף, ישנן פרגולות אלומיניום העומדות על עמודים, ישנן פרגולות אלומיניום תלויות ופרגולות אלומיניום הפועלות באמצעות חשמל. בשורות הבאות אספר על היתרון היוצא דופן שמעניקות פרגולות אלומיניום שהן תלויות בגובה.

הפרגולות התלויות

פרגולות אלומיניום תלויות טובות בדיוק כמו שאר הפרגולות העשויות מחומר האלומיניום ומקבלות בדיוק את אותם היתרונות. הפלוס של פרגולות תלויות הוא המראה היוצא דופן שלהן. פרגולות אלומיניום תלויות בעצם נראות כאילו הן תלויות באוויר ושום דבר לא מחזיק אותן. זהו מראה חדשני ויוצא דופן הטומן בחובו יתרונות נוספים. הפרגולה התלויה בעצם מחוברת אל קיר אחד בלבד באמצעות כבלים מיוחדים מפלדה המייצבים אותה באופן שאינה זזה ממקומה. האלומיניום בעצם מאפשר את ייצור הפרגולות התלויות כיוון שלוחותיו אינם כבדים, אינם מייצרים עומס ומתאימים מאוד לתלייה בגובה. בנוסף, ניתן לייצר את הפרגולה התלויה בסגנונות שונים כיוון שלאלומיניום יש יכולות כיפוף ועיבוד גבוהות מאוד בניגוד לחומרים אחרים כמו עץ או ברזל שגם מהם מייצרים פרגולות ופתרונות הצללה. האלומיניום מאפשר לפרגולה לשמור על צורתה בכל עת ולאורך כל עונות השנה כי אינו מושפע מכלל תנאי מזג האוויר השונים. אלומיניום מתאים לכל תנאי השטח השונים ואין צורך לתחזק אותו על בסיס קבוע. על מנת לנקות אותו אפשר להשתמש בספריי לניקוי חלונות ובקלות יחזור להראות מבריק. יתרון נוסף של הפרגולה התלויה היא המקום הנוסף שנוצר תחתיה. כאשר הפרגולה אינה עומדת על עמודים, ניתן לנצל את כל השטח תחתיה. היתרון האחרון והמשלים אותו ארצה להזכיר הוא המראה של האלומיניום. אלומיניום מעניק מראה חדשני ומודרני ומסוגל להתאים לכל סגנון וסגנון המאפיין את השטחים השונים שזקוקים לפתרון הצללה. בחברת "עולם הפרגולות" יעצבו לכם פרגולה תלויה מאלומיניום בהזמנה אישית שתתאים אל הסגנון האישי שלכם.

איכות עיבוד והתקנה

הפנייה אל "עולם הפרגולות" תעניק לכם פתרון הצללה איכותי ומעוצב בהזמנה אישית. החברה היא אחת הוותיקות בענף ההצללה והגידור ובעלת ניסיון רב בהתאמת הפרגולות אל השטחים השונים. רק חברה מקצועית יכולה להבטיח התקנה איכותית שתעניק בטחון לכל מי שנמצא תחת הפרגולה וכמובן אריכות חיים לפרגולה עצמה. ב"עולם הפרגולות" תוכלו למצוא את כל הסגנונות השונים של הפרגולות בין אם אלו פרגולות תלויות, חשמליות או כאלו המונחות על עמודים, צוות החברה יעניק לכם את הייעוץ המקצועי ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?