הצללה באיכות המשלבת באסתטיקה

ישנם המון סוגים שונים של פתרונות הצללה בין אם זה עבור שטחים ציבוריים או פרטיים. כאשר מעוניינים בפתרון הצללה חדש, חשוב לדעת שקיימים היום חידושים שיכולים להחזיק שנים רבות ללא שום תחזוקה או טיפולים שונים כמו שלעתים פתרונות הצללה דורשים. כיום ישנן פרגולות העשויות מחומרים שמסוגלים להחזיק המון זמן, לעמוד באופן יציב ולא לשנות כלל את המראה שלהן. סוג אחד של פתרון הצללה נהדר הוא פרגולות העשויות מחומר האלומיניום המעניק יתרונות רבים לפתרון ההצללה כאשר מיוצר ממנו. על ידי הזמנת פרגולה העשויה מחומר האלומיניום ניתן להשיג הרבה יותר ממה שבעצם צריך להעניק פתרון הצללה. המאפיינים המשולבים יחד עם האסתטיקה של האלומיניום הופכים אותו להיות לחומר המוצלח ביותר לעיבוד וייצור של פרגולות. בשורות הבאות אפרט על היתרונות השונים של לוחות האלומיניום ועל סוגים שונים של פרגולות שניתן לייצר ממנו.

אילו פרגולות מייצרים מחומר האלומיניום

חומר האלומיניום הוא חומר בעל יכולת כיפוף גבוהה מאוד והוא אחד המאפיינים הבולטים שלו שעולים על חומרים מתחרים וכמובן מאפשרים ליצרנים לעצב ממנו סוגים שונים של פרגולות בצבעים וטקסטורות שונות. ייצור של פרגולה מעץ או פלדה היא עבודה הרבה יותר מסובכת כי לחומרים הללו אין  את אותה יכולת כיפוף כמו של האלומיניום ולכן מייקרים את עלות הייצור והעיצוב של הפרגולות השונות. מכאן אפשר להבין שהזמנת פרגולות מאלומיניום היא זולה יותר. יתרון נהדר נוסף שיש ללוחות האלומיניום הוא היכולת הגבוהה שלהם לעמוד בפני כל התנאים השונים של מזג האוויר. בניגוד לעץ או פלדה, האלומיניום אינו מחליד, אינו נרקב כיוון שיש לו עמידות גבוהה בפני מים וממסים אחרים כך שמתאים בצורה מצוינת עבור יישומי חוץ כמו פתרונות הגנה והצללה. חומר האלומיניום יודע להסתגל היטב ובקלות לכל שטח שבו יותקן לכן ניתן לייצר ממנו פרגולות עבור מרפסות פרטיות, חצרות של בתים פרטיים וגם פרגולות עבור שטחים גדולים יותר המיועדים עבור אנשים רבים. לוחות אלומיניום אינם שוקלים הרבה ולכן התקנתם בגובה היא אינה מסובכת בניגוד להתקנה של לוחות עץ או כל חומר אחר. אלומיניום ידוע גם באסתטיקה שלו ויודע בקלות לתפוס את עיננו. פרגולת אלומיניום מעניקה בנוסף לכל היתרונות הטובים שלה עבור יישומי חוץ, מראה אסתטי, מודרני וכמובן שניתן להזמין פרגולות בהזמנה אישית התואמות את סגנון המבנה או הבית.

מי מייצר את הפרגולות השונות

פרגולות מאלומיניום מיוצרות על ידי חברות המתמחות בענף הגידור וההצללה. חברה וותיקה ומנוסה תוכל לייצר עבורכם בדיוק את הפרגולה המתאימה ביותר עבור הצורך שלכם ובהתאמה את תנאי השטח. ישנן כל מיני סוגים שונים של פרגולות העשויות אלומיניום. ישנן פרגולות מעוצבות העומדות על עמודים. ישנן פרגולות אלומיניום תלויות. פרגולה תלויה נותנת תחושה כאילו מרחפת באוויר ומעניקה סגנון עוד יותר מתוחכם ומתקדם. הפרגולה התלויה בעצם מחוברת אל קיר תומך אחד בלבד המחזיק את הפרגולה באמצעות כבל פלדה. סוג נוסף של פרגולות הן כמובן הפרגולות החשמליות. כל אחד מהלקוחות ייפגש עם המעצב של הפרגולות ויחד תחליטו על הסגנון, הצבע והטקסטורה המתאימה ביותר אל הבית הפרטי שלכם או לכל שטח עבורו תרצו פתרון הצללה איכותי ויפה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?