פרגולות

הצללת החצר הפרטית

הקיץ אוטוטו בפתח ואם אין לכם עדין פתרון הצללה לחצר הפרטית שלכם, עכשיו הוא הזמן הטוב ביותר להזמנת פתרון הצללה שיצליח להעניק לכם חוויה איכותית וטובה לא רק לקיץ הקרוב אלא גם לכל עונות השנה שיבואו אחריו. פתרון הצללה יכול להיות בעצם גם פתרון הגנה ולשמש אותנו גם בימי הקיץ החמים וגם בימי החורף הקרים כאשר נרצה בכל זאת לשבת בחוץ, לנשום אוויר רענן ולשתות כוס תה חם. ישנם כל מיני פתרונות שונים שניתן להזמין אך כדאי מאוד להזמין פתרון רק לאחר שבדקנו את המאפיינים השונים שלו. כפי שציינתי, ישנם המון סוגים שונים מהם ניתן לייצר הצללות, אך על מנת שסוג ההצללה תוכל להחזיק שנים רבות ולשמור על המראה שלה, מומלץ שתהיה עשויה מהחומר המתאים. לבחירת החומר המתאים ישנה חשיבות מאוד גדולה כיוון שחומר שאינו מתאים לעמידה בתנאי חוץ, כנראה יזדקק לתיקונים וחיזוקים במהלך השנים ואת זה כדאי למנוע. תחזוקה ורענון של פתרונות הצללה עולים כסף לכן, בחירת הפתרון הנכון יכול לחסוך בעלויות יקרות נוספות.

סוגים שונים של פתרונות הצללה

אחד הפתרונות המוצלחים ביותר וזה שתפס תאוצה בשנים האחרונות הן פרגולות האלומיניום. פרגולות אלומיניום כל כך פופולריות כיוון שיש להן את המאפיינים הטובים ביותר כאשר מדובר בפתרונות הצללה. פרגולות אלומיניום עמידות בפני כל תנאי מזג האוויר, הן אינן מושפעות ממים, אינן יוצרות קורוזיה ואינן נרקבות. הם מתחלקות לכמה סוגים שונים שאת כולן ניתן לייצר בהזמנה אישית:

  • פרגולות על עמודים: פרגולות על עמודים יכולות להגיע על שני עמודים, ארבעה וגם יותר, תלוי בשטח הזקוק להצללה ובסגנון העיצובי המועדף עליכם. פרגולות אלו מייצרות שטח הצללה תחום המייצר פרטיות.
  • פרגולות תלויות: פרגולות אלו בעצם נראות כאילו הן מרחפות באוויר כאשר הן מחוברות רק אל קיר אחד תומך באמצעות כבל פלדה מיוחד. פרגולות אלו מעניקות הצללה ללא תיחום ובעצם מגדילות את שטח ההצללה.
  • פרגולות חשמליות: פרגולות אלו נהנות מכלל היתרונות של לוחות האלומיניום אך מגיעות עם יתרונות נוספים. עם פרגולה חשמלית ניתן לשלוט בכמות ההצללה הרצויה וניתן כמובן בלחיצת כפתור, לסגור את הפרגולה לחלוטין בימי החורף הגשומים.

איך בוחרים

אמנם פרגולות הן לא פתרון ההצללה היחיד בענף וכן, נוכל למצוא מרקיזות למיניהן, גגונים ועוד סוגים נוספים, אצל הפרגולה ישנם ערכים נוספים. לוחות אלומיניום הם יפיפיים ומגיעים בגוונים שונים. בנוסף, עקב גמישות הלוחות, ניתן לייצר מהם סגנונות רבים המתאימים במיוחד עבור כל שטח ושטח. פרגולות אלומיניום אינן כבדות וניתן להתקינן בקלות, כמובן על ידי אנשי המקצוע הנכונים. "עולם הפרגולות" מציעה מגוון עצום של פרגולות המעוצבות עבור שטחים שונים. פרגולות ניתן להתקין בחצרות פרטיות, מרפסות פרטיות, שטחים ציבוריים ובעצם, בכל שטח הזקוק להגנה והצללה שתצליח להחזיק מעמד לשנים רבות, תוך שמירה מלאה על צורתה החיצונית.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?