פרגולות אלומיניום

למי מיועדת הפרגולה?

פרגולות הן פתרון הצללה מאוד פופולרי כבר במשך שנים רבות אך בשנים האחרונות התחלנו לראות יותר ויותר פרגולות בהמון מקומות שונים. מטרתה העיקרית של פרגולה היא להעניק הגנה והצללה בפני תנאי מזג אוויר שונים ולאפשר לאנשים לשבת תחתיה ולהיות מוגנים גם מפני הגשם וגם מפני קרני השמש החזקות. ישנם המון סוגים שונים של פרגולות שמיוצרות מחומרים שונים ומעוצבים בצורות שונות. נושא האסתטיקה הוא בעל חשיבות רבה כאשר מדובר בפרגולות מפני שבדרך כלל היא מוצבת באמצע שטח מסוים ועל מנת שלא תראה כאובייקט שאינו קשור לשטח, עיצובה צריך להתחשב במאפייני השטחים השונים ולנסות להשתלב בנוף. על מנת להזמין את הפרגולה המתאימה והיעילה ביותר עבור השטח שלכם, מומלץ מאוד לרכוש מידע בסיסי על הסוגים השונים הקיימים בענף ההצללה, להבין מהם המאפיינים השונים של החומר ממנה עשויה הפרגולה ובאמת לבחור את הטובה והאיכותית ביותר.

פרגולות מחומרים שונים

בשורות הבאות נבחן מאפיינים של שלושה חומרים מהם מייצרים פרגולות:

פרגולות עץ : פרגולות עץ הן פתרון הצללה שיכול להיות גם אסתטי וגם שימושי. חומר העץ הוא חומר גלם שנחשב בעל מראה קלאסי, ישנם המון סוגים שונים של עצים מהם מייצרים פתרונות הצללה שונים. פרגולה מעץ נחשבת פונקציונלית ועמידה בפני תנאי מזג אוויר שונים.

 

פרגולות ברזל : פרגולות מברזל נחשבות גם לאלמנט עיצובי המשתלב עם עיצוב הבית. ניתן לשלב אותן מבעוד מועד כאשר בונים את שלד הבניין ולהתאימן במדויק לשאר האלמנטים השולטים. בניית פרגולת ברזל מבעוד מועד יכולה לחסוך בעלויות אך ניתן כמובן גם להתקינה בקלות גם כאשר הבית אינו בבנייה.

 

פרגולות אלומיניום : פרגולות אלומיניום נחשבות לאחד הפתרונות המובילים בענף ההצללה. לוחות אלומיניום הם בעלי יכולת כיפוף גבוהה ביותר לכן ניתן לייצר ולעצב מהן אלפי סגנונות שונים בהתאמה אישית. בנוסף, לוחות אלומיניום עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר השונים, אינם נרקבים או מחלידים ושומרים על צורתם בכל עת ולאורך שנים רבות.

איך בוחרים את הפרגולה הנכונה

קשה לומר מהי הפרגולה הנכונה לבחירה. הפרגולות השונות מציעות יתרונות שונים. בהחלט ניתן לומר שהחומר ממנו עשויה הפרגולה הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר. החומר ממנו עשויה הפרגולה מוכרח לעמוד בכל תנאי האקלים ולהיות מותאם במיוחד עבור יישומי חוץ. המטרה היא להתקין את הפרגולה ושהיא תצליח להחזיק מעמד בצורה יציבה תוך כדי שמירה על האסתטיקה למשך תקופה ארוכה ללא הצורך בתחזוקה על בסיס קבוע. לוחותיה צריכים להיות עמידים בפני עומסים רבים וכמובן שאתם צריכים להתחבר אל האסתטיקה שלה. לכולנו יש טעם שונה וכמו שאומרים, "על טעם וריח אין להתווכח" לכן, פנייה אל חברה מקצועית לייעוץ והכוונה לגבי סוג הפרגולה והתאמתה אל השטח הספציפי שלכם שזקוק לפתרון הצללה מוצלח, כנראה תהיה בחירה נכונה. פרגולות שונות יכולות להתאים לשטח שלכם אך אל תשכחו, בחרו בפרגולה העמידה והחזקה ביותר כי היא זו שתחזיק הכי הרבה זמן.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?