שערי חניה

מתי נתקין שער חניה?

שערי חניה בשנים האחרונות הפכו להיות מאוד פופולריים ולא בהכרח מהסיבות הנכונות. לצערנו הרב, פריצות לבתים פרטיים, דירות ומשרדים קרו בעבר, ממשיכות לקרות מדי יום וכנראה גם שיקרו בעתיד. בעבר היינו רגילים לראות שערים חשמליים רק בשכונות יוקרה ובבתים פרטיים אך כיום יותר יותר נראה אותם גם בבנייני דירות, מתחמים עסקיים ומקומות נוספים הזקוקים להפרדה איכותית בין שטח פרטי לציבורי. שערי חניה מייצרים מכל מיני סוגים וחומרים שונים. על מנת ששערי חניה יצליחו באמת לבצע את עבודתם המיועדת כראוי, הם מוכרחים להיות איכותיים ומתאימים להתקנות בתנאי חוץ כלומר, עמידים בפני כל תנאי מזג האוויר וגם בקיצוניים ביותר. ישנם כל מיני שערי חניה שקל מאוד לפרוץ ובדרך כלל פעולה זו נעשית באלימות ומייצרת הרס ונזק כלכלי. על מנת למנוע סיטואציות כאלו, בשורות הבאות אפרט על היתרונות של שערי חניה חשמליים העשויים מחומר האלומיניום.

כך תוכלו לישון בשקט

כמו שהתחלתי לציין, שערי חניה מעניקים יתרונות רבים ועל ידי התקנתם, נוכל לאפשר לעצמנו לישון בשקט. הנה היתרונות:

  1. ביטחון והגנה – כאשר יש לנו שער חניה איכותי וחזק הוא קודם כל יהווה אלמנט הרתעה שזהו שטח פרטי אסור לכניסת אנשים זרים. הרכב שלנו יהיה מוגן מפני ניסיונות גנבה, נמנע את הקלות שבכניסה לשטח הפרטי שלנו ונוכל להרגיש תחושת ביטחון מלאה.
  2. מקום חניה – לכל מחפשי החניות, חניה פרטית תחסוך לא מעט זמן וכסף כאשר לא תצטרכו לחפש חניה ברחוב, לא תצטרכו לחנות בחניון או לקבל דו"ח אם אתם חונים במקום ללא תו חניה המתאים לאזור, (במשרד למשל).
  3. איכות – שער חניה חשמלי מאלומיניום הוא שער איכותי בעל יתרונות המאפשרים לו להחזיק שנים רבות ללא הצורך בתחזוקה שוטפת, תיקונים והחלפת חלקים.
  4. אסתטיקה – עם אלומיניום ניתן לייצר שערי חניה בגוונים ובסגנונות עיצוביים שונים. אלומיניום הוא בעל יכולות כיפוף גבוהות מה שמאפשר את חופש היצירה של המתכננים. המעצבים יוכלו להתאים את שער החניה באופן מדויק אל המבנה הפרטי. בנוסף, אלומיניום מעניק מראה אסתטי, מודרני ויוקרתי.

מי מייצר שערי חניה

שערי חניה מאלומיניום מייצרות חברות שונות המתמחות בייצור פתרונות מאלומיניום עבור יישומים שונים. "עולם הפרגולות", אחת החברות הוותיקות בתחום ההצללה והגידור היא חברה בעלת ניסיון רב שייצרה ועיצבה מאות ואלפי שערי חניה, פרגולות מסוגים שונים הכוללות פרגולות על עמודים, פרגולות תלויות ופרגולות חשמליות שכולן נהנות מיתרונותיו של חומר האלומיניום. אצל "עולם הפרגולות" תשבו יחד עם אנשי מקצוע מהטובים בתחום ויחד תבחרו את שער החניה המתאים והאסתטי ביותר עבור הבית הפרטי, בניין המגורים, המשרד או העסק. פתרונות שונים העשויים מאלומיניום נהנים מחומר שאינו מושפע מתנאי מזג האוויר כלומר אינו מחליד, אינו נרקב ופשוט מצליח לשמור על המראה שלו לאורך שנים רבות. אל תתפשרו על תחושת הביטחון שלכם והזמינו שער חניה פרטי ומעוצב.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?