פרגולות

עיצוב פרגולה בסגנון אישי

אם אתם מחפשים פתרון הצללה חדש כי הישן שלכם כבר אינו מספק הצללה והגנה מלאה, מומלץ מאוד לבדוק ולהבין מהם היתרונות והמאפיינים המייחדים פרגולות אלומיניום. פתרון הצללה איכותי ויעיל מוכרח לעמוד בכל מיני קריטריונים שונים על מנת להצליח לספק הגנה והצללה מלאה לאורך שנים ולא כל החומרים מסוגלים לספק מאה אחוזים של הגנה. האלומיניום מצד שני הוא בין החומרים הבודדים שיש להם התאמה מדויקת ומלאה עבור יישומי חוץ שונים ובפרט פתרונות הצללה כמו פרגולות אלומיניום. פרגולות העשויות מחומר האלומיניום כבר המון זמן ידועות כפתרון ההצללה המוביל בענף עקב מאפייניו המוצלחים המאפשרים לייצר ממנו המון סוגים וסגנונות שונים של פרגולות מה שבלתי אפשרי לייצר מחומרים אחרים מהם מייצרים פעמים רבות פתרונות הצללה נוספים. בשורות הבאות נבחן את המאפיינים השונים של חומר האלומיניום וכיצד הוא מהווה התאמה מלאה עבור תנאי אקלים שונים. חשוב לומר שפרגולות אלומיניום ניתן להתקין בכל תנאי שטח.

סוגי פרגולות אלומיניום והמאפיינים שלהן

פרגולות אלומיניום זוכות במקום הראשון כפי שכבר ציינתי כיוון שלאלומיניום יכולות יוצאות דופן. ראשית, לוחות אלומיניום ניחנים ביכולות כיפוף גבוהות כך שזו הסיבה בגללה ניתן לייצר מהם כל כך הרבה סוגים שונים של פרגולות. בנוסף, כאשר תהליך ייצור ועיבוד של פרגולה הוא מהיר ופשוט יותר, כך גם מופחתת עלות הייצור. לוחות עץ ולוחות ברזל שפעמים רבות מייצרים גם מהם פתרונות הצללה כמו פרגולות הם אינם בעלי יכולות כיפוף גבוהות לכן קשה יותר לעבד אותם. תהליך ייצור מחומרים שקשה לעבד לרוב יהיה ארוך, מסובך וכמובן יקר יותר כך שכבר ניתן לומר שפרגולות העשויות אלומיניום הן המשתלמות ביותר מבחינת עלויות. יתרון נוסף שיש לחומר האלומיניום שאינו ניתן להשוואה על ידי חומרים אחרים היא העמידות שלו בפני כלל תנאי מזג האוויר. לוחות אלומיניום אינם נרקבים לאורך זמן, אינם מחלידים ואינם דורשים תחזוקה על בסיס קבוע כיוון ששומרים על המראה המקורי שלהם לאורך שנים. ניתן לזמין פרגולות אלומיניום המונחות על עמודים בסגנונות שונים. כמו כן ניתן להזמין פרגולות תלויות מאלומיניום שחוסכות במקום ומעניקות מראה מאוד מודרני כאשר יוצרות מראה של פרגולה המרחפת באוויר. סוג נוסף שנחשב לדור הבא של פרגולות אלומיניום הן הפרגולות החשמליות. פרגולות חשמליות נהנות מכל המאפיינים של חומר האלומיניום ובנוסף מאפשרות להסיט ולקבוע את כמות ההצללה של הפרגולה בהתאם לעונה הנוכחית.

ממי מומלץ להזמין פרגולה מעוצבת

פרגולות אלומיניום מעוצבות בהזמנה אישית תמיד כדאי לרכוש מחברה שזוהי ההתמחות שלה והיא אחראית לאלפי פרויקטים שונים המשלבים סוגים שונים של פרגולות אלומיניום. חברה מקצועית כמובן תעשה את ההתאמה המדויקת בן תנאי השטח השונים ובין הסגנון בו מעוצבים המבנים השונים לבין הפרגולה הנכונה. "עולם הפרגולות" היא החברה המובילה בייצור, עיבוד ועיצוב של סוגים שונים של פרגולות העשויות מחומר האלומיניום. אם ברצונכם להזמין פתרון הצללה איכותי, יפה שמחזיק שנים רבות, אין פתרון טוב יותר מפרגולת אלומיניום.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?