פרגולות

פרגולה אפשר להתקין בכל שטח

אם מאסתם בפתרון ההצללה שלכם כיוון שאינו יעיל, מתפרק ועבר זמנו דיי במהרה, דעו לכם שישנם פתרונות הצללה שמצליחים להחזיק שנים רבות תוך כדי שמירה על איכותם כמו על המראה שלהן. ישנם סוגים שונים של פתרונות הצללה וביניהן גם הפרגולות. פרגולות אינן עשויות מחומר אחד בלבד אלא מיוצרות מחומרים שונים המעניקים אסתטיקה משתנה. אם אתם אנשי חוץ כלומר, אנשים שנהנים לשבת במרפסת שלכם בכל עונות השנה, תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנת פתרון הצללה המתאים לכל תנאי מזג האוויר, אחד כזה שיוכל להעניק לכם הנאה.  הצללה כזו תאפשר לכם להנות מערב במרפסת  עם המשפחה או עם חברים, גם במהלך עונת החורף וגם בעונת הקיץ. פרגולות העשויות מהחומר הנכון וכזה המצליח לעמוד בתנאי אקלים שונים, הוא זה שיחזיק מעמד לאורך זמן. פרגולות העשויות מאלומיניום ניתן להתקין בכל שטח ושטח בין אם זה בבניין, בית פרטי, שטח ציבורי וכולי. ישנם יתרונות רבים להתקנת פרגולת אלומיניום ועליהם אפרט בשורות הבאות.

סוגים שונים של פרגולות

פרגולות אלומיניום אפשר לעצב בסגנונות רבים המתאימים לסגנון העיצובי של כל שטח פרטי או ציבורי. פרגולות אלומיניום מגיעות בכל גודל רצוי והתקנתן היא אינה תהליך מסובך. אלו האופציות השונות לתכנון ועיצוב של פרגולות:

  • פרגולות חשמליות: פרגולות חשמליות הן בעצם הדור המתקדם של פרגולות אלומיניום והן מתאימות למי שמעוניין לשלוט בכמות ההצללה וההגנה לאורך כל עונות השנה. היתרון הגדול ביותר של פרגולות חשמליות היא העובדה שניתן לשלוט בשלבי הפרגולה. מצד אחד אפשר לפתוח את השלבים לחלוטין ותיכנס כמות אדירה של אור ואוויר לעומת סגירת השלבים לחלוטין וקבלת הגנה מלאה מפני הגשם.
  • פרגולות קבועות על עמודים: פרגולות על עמודים ניתן לתכנן בהתאם לדרישת הלקוח. ניתן להזמין פרגולה עם שני עמודים, ארבעה או יותר. פרגולה כזו בעצם יוצרת מעין תיחום של שטח ההצללה. שלבי הפרגולה קבועים כך שתהיו מוגנים גם מפני השמש הקופחת בחודשי הקיץ וגם תהיו מוגנים ממי הגשם ותוכלו להנות מכוס תה חם בחודשי החורף.
  • פרגולות קבועות תלויות: פרגולות תלויות נחשבות למיוחדות במיוחד. פרגולת אלומיניום תלויה מעניקה מראה מרחף כאשר היא מעוגנת לקיר אחד בלבד באמצעות כבל פלדה מיוחד. גם פרגולות תליות מגיעות בכל הגדלים הדרושים ומעניקות מראה אקסקלוסיבי כאשר מותקנות בחצר פרטית או בקרבת הבריכה הפרטית.

מדוע פרגולות מאלומיניום

הסיבה לבחירה בפרגולות מאלומיניום היא ברורה. הן פתרון ההצללה וההגנה היעיל, האסתטי וכמובן המשתלם ביותר. לוחות אלומיניום הם חומר עמיד במיוחד שאינו מושפע מכלל תנאי מזג האוויר. אלומיניום אינו דוהה עקב קרני השמש החזקות, אינו מחליד או נרקב לכן הפרגולה היא האיכותית ביותר, היא פשוט מחזיקה שנים. פרגולת אלומיניום מצריכה תחזוקה חד שנתית ואינה מצריכה תיקונים וטיפולים הדורשים עלות נוספת. פרגולה מאלומיניום תעניק לכם הנאה לאורך עונות השנה ללא הצורך בתחזוקה על בסיס קבוע, היא מתאימה למרפסת, לחצר ולכל מקום בו תרצו להתקין פתרון הצללה יעיל, יפה ומשתלם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?