פרגולות תלויות

פרגולה בסגנון מודרני

כיום עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן לייצר המון פתרונות הצללה שבעבר היה בלתי אפשרי לייצר. לא רק שניתן לייצר סגנונות שונים, ישנם פתרונות הצללה שיכולים להחזיק מעמד שנים רבות ולא לשנות את צורתם. אחד הפתרונות המוצלחים ביותר שנחשב לאחד המובילים בענף אם לא למוביל ביותר הוא פרגולת אלומיניום המיוצרת בהמון סגנונות שונים. מה הופך פרגולת אלומיניום לפתרון המוביל אתם שואלים? ובכן, חומר האלומיניום מקנה ליצרנים אפשרויות ייצור ועיבוד שבלתי אפשרי להגיע אליהן עם לוחות העשויים מחומרים אחרים כיוון שיכולות הכיפוף שלהם אינן מתקרבות אל יכולות הכיפוף של לוחות האלומיניום. כאשר מייצרים פתרון הצללה או כל פתרון אחר שמיועד להיות מותקן בתנאי חוץ בכל עת, המאפיין החשוב ביותר הוא העמידות של אותו החומר בתנאי חוץ ואקלים שונים. כאשר מדובר בחומר האלומיניום, קיימת התאמה של מאה אחוזים בין החומר לבין היישום שלו.

מאפייני האלומיניום

אלומיניום ניחן במאפיינים מצוינים כאשר מדובר בתהליכי ייצור ועמידות בפני תנאי חוץ. בין הפרגולות השונות נוכל למצוא פרגולות תלויות המעניקות מראה מרחף ומעניין, פרגולות על עמודים בסגנונות שונים והצעקה האחרונה בכל מה שקשור לפתרון הצללה מאלומיניום ואלו הן כמובן הפרגולות החשמליות. הפרגולות החשמליות נהנות מכל המאפיינים הטובים של חומר האלומיניום אך בנוסף הן יכולות לייצר כמויות שונות של הצללה בהתאם לעונות השנה. הסיבה שאלומיניום כל כך מתאים ליישומי חוץ היא העובדה שהוא פשוט אינו מושפע בשום אופן מתנאי מזג אוויר שונים. אלומיניום אינו סופח מים ולכן הוא לעולם אינו מחליד או נרקב בניגוד לפרגולה העשויה עץ שיכולה ליצור ריקבון או פרגולה העשויה מברזל שסביר להניח שתחליד במהלך השנים כתוצאה ממי הגשם. תהליך הייצור של פרגולות אלומיניום הוא המשתלם ביותר כיוון שהוא פשוט ויעיל הרבה יותר מיצירת פתרונות אחרים וכאשר תהליך הוא פשוט יותר, הוא הופך גם זול יותר. בנוסף, לוחות אלומיניום הם זולים יותר באופן משמעותי מלוחות אחרים המיועדים לבניית פרגולות. יתרון נוסף שיש לפרגולות אלומיניום הוא כמובן האסתטיקה שלהם והעובדה שניתן בקלות לעבד ולעצב מהן פתרונות הצללה בסגנונות שונים המתאימים לכל שטח או מבנה. לוחות אלומיניום אינם שוקלים הרבה לכן תלייתם בגובה היא פשוטה והתקנת הפרגולה היא אינה מסובכת. פרגולת אלומיניום אינה דורשת תחזוקה שוטפת למעט פעם בשנה טרם עונת החורף שמומלץ לבדוק את החוזק והיציבות שלה. לוחות אלומיניום מגיעים בלא מעט סוגים, כך שניתן להתאים לא רק את סגנון הפרגולה אלא גם את צבעיה לכל מרפסת או חצר.

מי מעצב פרגולות אלומיניום

ישנן חברות מאוד מקצועיות שתחום ההתמחות שלהם הוא פתרונות הצללה שונים ומעוצבים מלוחות אלומיניום. על מנת לבצע רכישה שתספיק להמון שנים, פנו אל חברה מקצועית ובעלת וותק כך שתהיו בטוחים שאיכות ההתקנה שלכם היא בטיחותית. אלומיניום הינו חומר יוצר מן הכלל וכאשר משלבים אותו עם פתרון אחר הוא פשוט מעצים את המוצר השני.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?