פרגולות

פרגולה מעוצבת באווירה ביתית

עיצוב הוא משהו סובייקטיבי המשתנה מאדם לאדם. ישנם המון סגנונות שונים של פתרונות הצללה שיכולים להתאים לכל בית, מרפסת או שטח פרטי. מי שמייצר ומעצב את הפרגולות הללו הן חברות מקצועיות המתמחות ביצירת הפתרון המתאים לכל שטח לפי משתנים מסוימים. כלומר, פתרון ההצללה יהיה גם מעוצב בהזמנה אישית וגם יהיה טוב ואיכותי. אחד החומרים הבולטים יותר כאשר מדובר ביכולת כיפוף ועיבוד גבוהה הם לוחות האלומיניום. לוחות אלומיניום הם אינם הלוחות היחידים שניתן לייצר מהם הרבה סוגים שונים. נוכל לראות פרגולות מחומרים נוספים כמו עץ, ברזל וישנם גם גגונים וסוככים למיניהם המיוצרים מלוחות סנטף בהזמנה אישית ולפי גודל. כאשר מדובר בפתרון הצללה חדש, אי אפשר שלא להתייחס אל מאפייני החומר אם נרצה פתרון שיעניק לנו הגנה והצללה מתמשכת ולא נצטרך להתעסק עם תחזוקה על בסיס שוטף כמו שלא נרצה להתעסק עם תיקונים והחלפת חלקים. אלומיניום מצליח לענות על כל המאפיינים השונים פלוס יכול להסתגל לתנאי שטח שונים.

איך יוצרים פרגולה מותאמת אישית

כאשר מדובר בפרגולות העשויות מחומר האלומיניום, האפשרויות הן אינסופיות. כמו שציינתי קודם לכן, אלומיניום הוא בעל יכולות כיפוף גבוהות יותר מחומרים אחרים, הוא מגיע בכל מיני גוונים וטקסטורות שונות לכן ניתן לעצב פרגולה שתתאים במיוחד עבור הסגנון הביתי שלכם. קיימים כל מיני סוגים של פרגולות והנה חלק מהן:

פרגולה חשמלית – פרגולות חשמליות יכולות להגיע במגוון רחב מאוד של צבעים ולהתאים לסגנון בו מעוצב מבנה הבית. עם הפרגולות החשמליות ניתן לשלוט בכמות ההצללה שתרצו בימים בהם השמש מאוד חזקה ובימים קרים בהם יורד גשם, ניתן לסגור אותה לחלוטין. אלומיניום צבוע בלבן יכול להעניק מראה קלאסי ופשוט בעוד אלומיניום בצבע מתכתי יעניק מראה יותר מודרני וחדשני.

 

פרגולה תלויה – פרגולות תלויות מעניקות מראה יפיפה ומתחכם. אם תרצו לשלב בחצר הפרטית פרגולה שנראית כאילו מרחפת בעצמה ומשדרת מראה משוכלל, תוכלו להזמין פרגולה תלויה בטקסטורה ובצבע התואם את המבנה או בצבע חם יותר שמשתלב נהדר ומייצר אווירה ביתית.

 

פרגולה על עמודים – פרגולות על עמודים מעניקות מראה אלגנטי וסימטרי לשטח הפרטי. אזור ההצללה תחום בארבעה עמודים, לעתים גם שלושה והפרגולה מחוברת לקיר אחד תומך. פרגולות על עמודים יכולות להיות מעוצבות גם בצורות שונות ולעמוד על חמישה, שישה או כמה עמודים שתרצו בהתאם לשטח ההצללה.

לאיזו חברה כדאי לפנות

ישנן מספר חברות ידועות ומקצועיות המתמחות בפתרונות הצללה וגידור מלוחות אלומיניום. על מנת להחליט איזו חברה היא זו שתפנו אליה, התרשמו מפרויקטים שעוצבו על ידי החברות השונות. "עולם הפרגולות" נחשבת לאחת החברות המובילות ביותר בענף ואחראית להמון פרויקטים ציבוריים ופרטיים המשלבים פתרונות הצללה מעוצבים בהזמנה אישית עבור כל שטח ושטח. הסגנונות הם רבים לכן צוות מקצועי ישב אתכם, יגיע לבדוק את תנאי השטח וסגנון המבנה ויחד תעצבו את הפרגולה הביתית שלכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?