פרגולות אלומיניום

פרגולות אלומיניום מעוצבות בסגנונות שונים

כאשר מדובר בפתרון הצללה, לא מספיק שהוא יהיה פתרון הצללה אסתטי. פרגולות למיניהן בדרך כלל מיוצרות גם כאלמנט המנסה להשתלב בסגנון של השטח בו היא מותקנת. אין ספק שפרגולה צריכה להיות אסתטית אך ישנם קריטריונים חשובים שצריכים לקבל חשיבות טרם חושבים על האסתטיקה. כאשר מדברים על פרגולות אלומיניום, קודם כל המאפיינים השונים של הפרגולה מקבלים חשיבות ורק אז האסתטיקה של החומר. המזל הנפלא כאשר מדובר באלומיניום הוא שהחומר אסתטי עוד לפני שעיבדו וייצרו ממנו את הפרגולות השונות. פרגולות אלומיניום מקבלות התואר של פתרון ההצללה המשתלם, האיכותי וגם היפה ביותר עקב המאפיינים הרבים, יוצאי הדופן והמתאימים ביותר עבור יישומי חוץ של לוחות אלומיניום. בשורות הבאות ננסה לבחון את המאפיינים של לוחות אלומיניום שמאפשרים ליצרנים לעבד מהם סגנונות שונים ומה הופך אותן למתאימות במדויק עבור יישומי חוץ שונים ובפרט עבור תכנון של פרגולות שונות.

אלומיניום ויכולותיו

פרגולות אלומיניום זוכות במקום הראשון כיוון שללוחות אלומיניום מאפיינים שמאוד קשה להתחרות בהם. ראשית, חומר האלומיניום חסין ועמיד בפני כל תנאי מזג האוויר השונים. אלומיניום אינו מושפע ממי גשם, מקרני השמש או מסוגים שונים של ממסים ומזיקים ולכן הוא לעולם אינו נרקב, מחליד או מייצר קורוזיה כך שהוא חומר מושלם עבור תנאי חוץ. בנוסף, לחומר האלומיניום יכולות כיפוף גבוהות בהרבה מיכולותיהן השונות של לוחות העשויים חומרים אחרים כגון ברזל או עץ. העובדה שלוחות האלומיניום גמישים מעניקה שני יתרונות. הראשון הוא תהליך ייצור מוזל ההופך את הפרגולות מאלומיניום למשתלמות ביותר בענף. כאשר חומר הוא גמיש וניתן לכופף אותו, תהליך הייצור והעיבוד הופך קל וזריז ובסופו של דבר זול יותר. היתרון השני שמעניק אלומיניום בגלל שהוא גמיש הוא עיצוב פרגולות מהמון סגנונות שונים שיכולים להתאים במדויק עבור כל שטח ושטח הזקוק לפתרון הצללה והגנה אין זה משנה אם הוא פרטי או ציבורי. יתרון נוסף הוא כמובן המראה החיצוני של החומר. לוחות אלומיניום הם מאוד אסתטיים ומעניקים לכל שטח בו הם נמצאים בין אם זו פרגולה או גדר העשויה מאלומיניום מראה יפה, מודרני וחדשני. את פרגולות האלומיניום מאוד פשוט לנקות באמצעות מים וסבון בלבד והן אינן דורשות תחזוקה על בסיס יומי או חודשי. לוחות אלומיניום הם אינם כבדים כך שמתאימים מאוד עבור התקנה בגובה, הם אינם יוצרים עומס ומצליחים להחזיק יציבים לאורך שנים.

היכן מזמינים פרגולה מעוצבת

פרגולות מעוצבות מיוצרות על ידי מספר חברות. ההמלצה שלי היא לפנות לחברה בעלת וותק וניסיון רב האחראית לייצור ועיבוד של פרויקטים רבים המשלבים פתרונות הצללה מאלומיניום בין עם זה עבור מתחם ציבורי או מתחם פרטי. חברה מקצועית המתמחה בעיצוב פרגולות מאלומיניום תדע לכוון אתכם ולעשות התאמה מדויקת בין השטח שזקוק להצללה והגנה לבין הסגנון בו תעוצב הפרגולה שלכם. פרגולות אלומיניום הן ללא ספק הפרגולות היפות, האיכותיות והטובות ביותר שיחזיקו מעמד הכי הרבה זמן.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?