פרגולות מעוצבות לגינה

מראה מעוצב לגינה- פרגולות אלומיניום

כולם מכירים את פרגולות העץ. פרגולות אלה, הן אמנם יפות, הן במראה כפרי וחמים ומתאים לגינות בהן יש דק וצמחיה מתאימה, אך הן חשופות לפגעי השמש, הן רגישות לרטיבות ויש לבצע בהן תחזוקה שוטפת. עץ טבעי, עשוי להיות מותקף ממזיקים ואף להתפורר. אם אתם נמנים על אלה שחסים על הטבע ואתם חסידי איכות הסביבה, פרגולות אלומיניום, יתאימו לכם במיוחד . ניתן להתפשר בין פרגולות שנראות מעץ טבעי והן בעצם עשויות מאלומיניום, בזכות אותה צבעה מיוחדת, המקנה לאלומיניום, מראה של עץ טבעי. האלומיניום, הינו חומר שעמיד בפני תנאי מזג האוויר בארץ, כמו לחות וחום. האלומיניום אינו מחליד והוא מחזיק מעמד למשך שנים רבות.

פרגולות אלומיניום גם למרפסות
יש לציין, כי פרגולות אלומיניום, עשויות להתאים גם למרפסות. ניתן להתקין גם פרגולה חשמלית שניתן לברור את כמות האור עד 95% וכן, לכוון את זווית הפתיחה, עד 160 מעלות. פרגולות אלה, משמשות גם מקום מסתור לימי החורף הגשומים, למי שמעוניין ליהנות ממראה הגינה. גם פרגולה תלויה, ניתן למצוא במגוון של גוונים ודוגמאות. ניתן לבחור כל צבע שתרצו לפרגולת האלומיניום שלכם, ממגוון הצבעים הקיימים אצל יצרני הפרגולות והמסגריות, המתמחות ביצור והתקנה של פרגולות העשויות מאלומיניום. רבים יתקינו בחצר ביתם, פרגולות קבועות שהוא הפתרון הטוב והנוח ביותר להצללה וקירוי, לחללים חיצוניים. יש לצין, כי פרגולות קבועות, מאופיינות בבנייה הרמטית, קל לבנות אותן והן מענה איכותי לכל ימות השנה.
הגנה ושמירה על ריהוט הגן באמצעות פרגולות אלומיניום
היתרונות של התקנת פרגולות העשויות מאלומיניום הם רבים. אחד היתרונות הבולטים הוא, הגנה על ריהוט הגן שלנו. אם יש יום סגרירי או אם יום חם, אין סכנה שהריהוט שלנו ידהה, או יירטב. פרגולות, מגנות על ריהוט הגן. ישנן פרגולות שמשמשות להגנה על הרכב שלנו בחניה מפני השמש, נעלים ולכלוך הציפורים. גם שדרוג הגינה שלכם יהיה ניכר, ברגע שתתקינו פרגולה העשויה מאלומיניום, במראה מרהיב שיתאים לשאר האלמנטים בגינה.

פרגולות – מזמינים בעולם הפרגולות
עולם הפרגולות, הינה אחת החברות המובילות בתחום, מדובר על חברה הקיימת שנים רבות בתחום ועוסקת בתחום הבנייה הקלה. ניתן למצוא מגוון רחב של כל סוגי פרגולות אלומיניום במגוון סגנונות וצבעים. החברה אף מייצרת גדרות, חניות מקורות, סגירות חורף, פרגולות תלויות או קבועות, גגות אלומיניום ועוד. מי שמעוניין בעיצוב מיוחד של פרגולה או מוצרי אלומיניום נוספים שחברת עולם הפרגולות מייצרת, יוכל לבצע הזמנה אישית מהחברה שתגשים לכם חלומות מאלומיניום…

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?