פרגולות עץ, על התקנה ותחזוקה

פרגולות עץ- פתרון יצירתי

פרגולות עץ
הפתרון האידאלי והנפוץ ביותר להצללה הוא התקנת פרגולות עץ. כיום תחום הפרגולות הוא רחב וקיימים סוגים ועיצובים רבים לבחירה. גם חומרי הגלם הם שונים וניתן למצוא פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום, פרגולות בד, ואפילו פרגולות חשמליות. מה שחשוב לבדוק טרם התקנת הפרגולות זה את העמידות שלהם והאם הם באמת מספקים הצללה מספקת לאזור הרצוי. אחת הפרגולות הבולטות ביותר מאז ועד היום הם פרגולות עץ, מאסיביות ואיתנות ומחזיקות מעמד זמן רב. מלבד העיצוב הכפרי והחמים שפרגולות עץ מעניקות חשוב גם לדעת כיצד לתחזק את הפרגולות הללו על מנת שיאריכו שנים רבות.

פרגולות עץ- תחזוקה שוטפת
כמו כל מוצר שחשוב לשמור על עמידותו לאורך זמן , יש צורך בשמירה על ניקיונו ותחזוקה שוטפת – כך גם פרגולות עץ, על מנת שיאריכו שנים יש לתחזק אותן באופן הבא: כדי שפרגולות מעץ יהיו חזקות ואיכותיות יש לשמור על הצבע הטבעי שלהן ולכן צביעה של פרגולות העץ יכולה לתרום לשימור ושיפור המראה של הפרגולות. יחד עם זאת צביעה של הפרגולות יוצרת שכבת הגנה שמונעת סדקים וחריטות בעץ.
חוץ מצביעה חשוב מידי פעם לשייף את הפרגולה וליצור מראה אחיד ונעים.
כאשר הפרגולה כבר ישנה ניתן לחדש אותה וזאת ע"י איש מקצוע מומחה בתחום חידוש פרגולות. בחידוש פרגולות עץ חשיבות היציבות היא מעל הכל וזה הדבר הראשון שעושים על מנת לחזק את הפרגולה לאורך זמן.

מה חשוב לדעת שמתקינים פרגולות עץ?

כמו בטבע שיש עצים רבים, נכון הדבר לגבי פרגולות עץ, ניתן למצוא מגוון רחב של פרגולות מעצים שונים: עץ אורן, עץ ארז.

שימוש בפרגולות מעץ ארז מתחיל קודם כל בצבע מדובר על צבע אדמדם- עץ אורן ידוע בכך שהוא מחזיק מעמד לאורך שמן, הוא יציב וחזק וגם מוגן בפני נזקי מזג האוויר.

עץ אורן- הצבע שלו בהיר יותר ויתרונו הבולט הוא שקל ופשוט לעבוד איתו ובזכות תכונה זו ניתן לעצב פרגולות עץ בשלל עיצובים שונים ומגוונים.

לאחר שבוחרים את סוג העץ חשוב לדעת לאיזו חברה לפנות על מנת שתתקין את הפרגולות באופן מקצועי ובטיחותי, הרי מדובר בפרגולות עץ שהמשקל שלהם הוא יחסית כבד ולכן סיוע של אנשי מקצוע מומחים בתחום בהחלט יביעו להתקנה מקצועית ויעילה.

אחת החברות המובילות בהתקנה ועיצוב פרגולות עץ היא חברת עולם הפרגולות המספקת מגוון שירותי התקנה בתחום הפרגולות מלבד פרגולות עץ ניתן למצוא גם פרגולות חשמליות, דקים , פרגולות תלויות שערים ועוד. שירות מקצועי ואמין לכל אורך התהליך. העבודה מתבצעת בעזרת תכנון והקפדה על כל הפרטים תוך שמירה על כללי הבטיחות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?