פרגולות תלויות- כל מה שרציתם לדעת

פרגולות תלויות מעוצבות

יש אנשים שיודעים, כיצד לנצל את גינתם עד תום. מדובר על ניצול נכון של כל פינה. אם תתקינו למשל פרגולות תלויות, התקנה של פרגולות עיצוביות אלה, יעלה לכם את ערך הבית. יש להתאים את חומר הגלם ממנו עשויות הפרגולות, כך שיתאים לגינתכם. יש לציין, כי פרגולות קבועות לגינה, כאלה הבנויות על גבי עמודים, מצריכות רישיון , אך הפרגולות התלויות, אינן מצריכות אישור מיוחד, היות והן תלויות ומחוברות לקיר החיצוני של הבית. כאשר מדובר על פרגולות שה תלויות, חומר הגלם המומלץ והפופולרי ביותר הינו אלומיניום, היות ומדובר על חומר קל משקל, כך שלא יהיה כובד על הקיר ויהיה קל להתקינן.
התחזוקה של פרגולה העשויה מאלומיניום, הינה אפסית, בניגוד לפרגולה העשויה מעץ שיש לתחזק אותה באופן קבוע. גם תנאי מזג האוויר בארץ, יתאימו הרבה יותר לפרגולה העשויה מאלומיניום. מדובר על פרגולה שאינה מחלידה ומחזיקה מעמד למשך שנים רבות והיא נראית תמיד כחדשה, גם לאחר שימוש של שנים.

הגורם החשוב בפרגולות התלויות- התקנה מקצועית
כאשר מדובר על התקנת פרגולות תלויות, יש לציין כי החיבור יהיה באמצעות כבלים מפלדה לקיר החיצוני של הבית. יש לבצע את ההתקנה של פרגולות אלה, ע"י מתקין מקצועי. נהוג לחבר את שתי השרשראות העשויות ברזל מכל צד, כך שנהיה בטוחים כי הפרגולה מעוגנת היטב בקיר. יש לוודא, כי הפרגולה מעוגנת בחיבורים שהם בעלי תו תקן. מדובר בהתקנה שחייבת להיות יסודית ולא תהיה סכנה חלילה של קריסת הפרגולה. ניתן להתקין פרגולה תלויה, בין שני קירות תומכים, כך שהיא תיראה כפרגולה קבועה.
חשוב להשקיע בפרגולה שתהיה חזקה ואיכותית והכי חשוב – בטיחותית.. לרוב חברות שמייצרות פרגולות, ישלחו מתקין מקצועי מטעמם ויעניקו אחריות על כל סוגי הפרגולות שהן מייצרות.

הפרגולות התלויות של עולם הפרגולות
בגלל היצע הרב של חברות המייצרות פרגולות תלויות או פרגולות קבועות, אנו עשויים להתבלבל ולכן, כדאי כי נמקד את החיפוש בחברות המייצרות פרגולה שיש להן וותק וניסיון של שנים רבות. חברת עולם הפרגולות, עונה על הקריטריונים הללו ומייצרת פרגולות אלומיניום, מתמחה בבנייה קלה באמצעות פנלים מבודדים מאלומיניום, מקלחונים, סגירת מרפסות שמש, סוכך קבוע לחנייה פרטית ועוד הרבה מוצרים לבית ולעסק העשויים מאלומיניום. הצוות המקצועי והמיומן של עולם הפרגולות, יעניק לכם ייעוץ מקיף ויחס אישי בכל הקשור לתכנון הפרגולה שברצונכם להתקין. לחברה, מאות לקוחות מרוצים, המלווים אותה כבר הרבה שנים.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?