פרגולות תלויות

פתרון הצללה מנצח

פרגולות אלומיניום כבר זמן מה ידועות כפתרון ההצללה המוצלח ביותר בענף עקב תכונותיו יוצאות הדופן של חומר האלומיניום. פרגולות העשויות אלומיניום מגיעות בכל מיני סוגים כך שכל שטח יכול לקבל את הפרגולה המתאימה ביותר אל תנאי השטח הספציפיים שלו וכמובן בהתאם לסגנון בו מעוצב השטח והמבנה הנמצא בו. ישנם לא מעט פתרונות הצללה שונים המיוצרים לא בהכרח דווקא מחומר האלומיניום אך לא לחינם פרגולות אלומיניום הן המובילות וזוכות במקום הראשון. אין עוד אף חומר שיכול להעניק את אותם המאפיינים והיתרונות שיש לחומר האלומיניום. כאשר מדובר באלומיניום, האופציות לעיצוב הן אינסופיות ובכך אגע בשורות הבאות. חשוב מאוד לזכור ולציין שפרגולה אכן אמורה לייצר הצללה איכותית אך בנוסף היא אמורה גם לייצר הגנה מפני עוד תנאים שונים של מזג האוויר. זו הסיבה שהיא חייבת להיות מותאמת היטב לתנאי אקלים שונים כך שתוכל להחזיק מעמד שנים רבות ללא תיקונים או תחזוקה על בסיס קבוע שעל מנת לבצע אותם תהיה כרוכה בעניין הוצאה כלכלית לא מבוטלת. עם פרגולות אלומיניום זה לא יקרה.

פרגולה תלויה מרחפת

פרגולות אלומיניום כמו שציינתי קודם לכן מגיעות בכל מיני סוגים שונים. הסיבה שניתן לייצר ולעצב פרגולות בכל כך הרבה סוגים וסגנונות שונים היא מאפיין הגמישות של לוחות האלומיניום. אלומיניום הוא בעל יכולות כיפוף גבוהות מאוד לכן תהליך העיבוד והייצור של פרגולות אלומיניום הוא הרבה פחות מסובך והרבה יותר מהיר מעיבור ועיצוב של פרגולות העשויות עץ או ברזל לצורך העניין כיוון שאין לחומרים אלו יכולות כיפוף שאפילו מתקרבות ליכולותיו של האלומיניום. בנוסף, עלויות הייצור של פרגולות אלומיניום הן המשתלמות ביותר עקב תהליך הייצור כיוון שהוא מהיר, יעיל ופשוט יותר ואף לוחות אלומיניום הם זולים מלוחות אחרים. פרגולות תלויות מאלומיניום נחשבות לשיא העיצוב והסגנון. הפרגולה בעצם נראית כמרחפת ונושאת את עצמה שבפועל היא מעוגנת באמצעות כבלים מיוחדים מפלדה לקיר אחד וכך נוצר המראה המרחף. פרגולות על עמודים הן לא פחות מוצלחות ונהנות מאתם המאפיינים הנהדרים של חומר האלומיניום. אלומיניום מתאים עבור יישומי חוץ במאת האחוזים כיוון שאינו מושפע כלל מכל תנאי מזג האוויר השונים, הוא אינו סופח מים ונרקב, אינו מושפע ממים ולכן אינו מחליד ופשוט מחזיק יציב ואיתן למשך שנים רבות. הדור הבא של הפרגולות הן פרגולות חשמליות מאלומיניום שנהנות מכל היתרונות שציינתי קודם לכן ובנוסף ניתן לשלוט בכמות ההצללה או ההגנה השונה בהתאם למזג האוויר. את הפרגולות החשמליות ניתן להסיט, לסגור וכמובן לפתוח.

מאיזו חברה להזמין פרגולת אלומיניום

ישנן כל מיני חברות המתעסקות בפתרונות הצללה אך כאשר מזמינים פרגולה מאלומיניום, אין זה משנה מאיזה סוג מומלץ להזמין מחברה שזו ההתמחות שלה. פרגולות אלומיניום מיוצרות בהזמנה אישית ובהתאם לכל שטח ושטח. חברת "עולם הפרגולות" היא אחת החברות המקצועיות והוותיקות ביותר בענף ההצללה והגידור והיא אחראית להמון פרויקטים גדולים ושונים הכוללים פרגולות שונות מאלומיניום. אל תתפשרו כאשר אתם מזמינים פרגולה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?