אנחנו מתמחים בהתקנת גגות פנל:
גג פנל לפרגולה | פנל אלומיניום | קירוי פרגולה עם גג פנל

אחד החידושים המובילים בענף הבניה המהירה הוא השימוש הגובר והולך בלוחות פנל מבודד, אחד השימושים הנפוצים הוא התקנת גגות פנל. היתרון הגדול הוא מניעה מוחלטת של חדירת מים, אסתטיות וקלות בהתקנה. מיותר לציין שגגות פנל לא צריכים טיפול או תחזוקה והעמידות שלהם היא לשנים רבות.

  • הצוות שלנו מתמחה בהתקנת גגות פנל מכול סוג וגודל.
  • "עולם הפרגולות" מובילים את תחום הבניה הקלה תוך השמת דגש על איכות ומקצועיות.
  • אנחנו משדרגים גם פרגולות קיימות ומקרים אותם עם לוחות פנל.
  • שימוש בגגות פנל בעל זמן ביצוע מהיר ביותר עם תוצאות מושלמות.

מקצוענים גם בקרוי עם גגות פנל!

גגות פנל הן פתרון מושלם מהרבה בחינות, בראש ובראשונה האסתטיות שאין לה תחרות, השני הוא העמידות לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה, והשלישי החיסכון בעלויות לטווח הרחוק. יחד עם זאת ההתקנה מחייבת מקצועיות ומקצוענות ללא פשרות. אנחנו בחברת"עולם הפרגולות" מתמחים בהתקנת גגות פנל ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

התקנה מושלמת מתאפשרת רק עם בעלי מקצוע שיש להם וותק וניסיון.

השילוב בין יופי, חוזק ועיצוב

לא תמיד ניתן לשלב בין הרצוי למצוי אולם עם גגות פנל ללא ספק זו הנוסחה המנצחת, ללא ספק התוצאה היא גם יפה, גם יציבה וגם משתלבת בעיצוב הכללי.

חיסכון בעלויות

בחירה בקרוי עם גגות פנל ללא ספק הנה בחירה בעלת העלויות הנמוכות ביותר לאורך זמן, אין צורך בתחזוקה ולכן אין הוצאות נוספות.

למה לבחור בגגות פנל של "עולם הפרגולות"?

וותק, ניסיון ומקצועיות ללא ספק הם היסודות להתקנת גגות פנל בצורה איכותית, אסתטית ומרשימה. יחד עם זאת בחירה בחברה כמו "עולם הפרגולות" מקנה לכם שקט נפשי הרבה מעבר ואחרי ההתקנה עצמה, הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם וייתן לכם מענה מקצועי על כל שאלה או בעיה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?