פרגולות

פרגולה בקיץ וסגירת המרפסת בחורף

סגירת מרפסות היא פתרון נהדר שמעניק יתרונות רבים למקומות שונים. ישנן חברות המתמחות ביצירת פתרונות הצללה וגידור מסוגים שונים. חברת "עולם הפרגולות" היא אחת החברות הוותיקות בענף ההצללה וחלק מהשרותים הן מציעות הוא סגירת המרפסות השונות לעונת החורף. סגירת החורף היא זמנית ומתקינים אותה כאשר מגיעה עונת הסתיו ומפרקים אותה בעונת האביב. סגירת המרפסות מתאימה לכל מיני מבנים והיתרונות שלה הם רבים. נוכל לראות בתי קפה ומסעדות שונות סוגרות את החלק החיצוני שלהם למשך עונת החורף ובקיץ, קהל הלקוחות בעצם חוזר לשבת בתנאי חוץ מתאימים. ישנם לא מעט פתרונות להגנה, הצללה וסגירה. אם אתם מחפשים פתרונות יעילים שיעזרו לכם לא לאבד שטח בחורף ולהעניק ללקוחותיכם את ההצללה הטובה ביותר בקיץ, ישנם פתרונות נהדרים ויעילים המתאימים ולכל עסק ועסק. בשורות הבאות  אציג את היתרונות והמאפיינים של פרגולות המעניקות הצללה וכמו כן גם את היתרונות של סגירת המרפסת המשתלבת יחד עם הפרגולה.

מאפיינים ויתרונות

פרגולות אלומיניום מובילות את הענף כבר מספר שנים עקב היכולות הנהדרות שלהם שלא קל להתחרות בהם. הנה כמה דוגמאות:

  • עמידות: פרגולות אלומיניום עמידות בפני כל תנאי מזג האוויר, הן אינם סופחות מים ולכן אינן מתנפחות, נרקבות או מחלידות. בנוסף, פרגולות אלומיניום מעניקות הצללה ברמה גבוהה והן אינן דוהות או נפגעות כתוצאה מקרני השמש החזקות.
  • אסתטיקה: לוחות אלומיניום ידועים במראה האסתטי והאקסקלוסיבי שלהם. פרגולות אלומיניום משתלבות בכל שטח ללא יוצא מן הכלל ומיד מעניקות מראה חדשני ומודרני.
  • יכולות כיפוף: יכולות הכיפוף של לוחות אלומיניום הן גבוהות ולכן ניתן לייצר ולעצב מהן פרגולות בהזמנה אישית לכל בתי העסק ומבנים פרטיים.

סגירת מרפסות יכולה להגיע בגדלים וחומרים שונים. הנה היתרונות של סגירת המרפסות:

  • מתאימה לכולם: ניתן לייצר סגירת מרפסת עבור כל בית קפה, מסעדה או כל שטח אחר. ניתן לייצר כמות חלונות לפי דרישה.
  • משתלם: בתי עסק שסוגרים את השטח החיצוני בעצם לא מפסידים את כמות הלקוחות שהמקום מסוגל להכיל כך שהסגירה משתלמת כלכלית.
  • חוויה: קהל הלקוחות היושב בשטח המרפסת בעצם מוגן מפני הגשם אך מצד שני מרגיש כאילו נמצא בחוץ.

איך משלבים את הפתרונות יחד

ובכן, אלו שני פתרונות שלחלוטין ניתן להזמין יחד כך שישלימו אחד את השני גם פונקציונלית וגם עיצובית. את הפרגולה מתקינים בקיץ (התקנה חד פעמית), היא תעניק הצללה מרבית וכמובן איכותית לקהל הלקוחות שיושב בחלק החיצוני. בעונת החורף, הפרגולה בעצם הופכת להיות הגג של סגירת החורף. הקונסטרוקציה של הסגירה בעצם מתחברת אל הפרגולה. הזמנת שני הפתרונות יחד כאשר הם מיוצרים מלוחות אלומיניום תהיה יעילה ומשתלמת לאורך שנים. אלומיניום הינו חומר חזק ואיכותי המחזיק במשך שנים ארוכות כאשר מטפלים בו נכון. אם כבר החלטתם להזמין פתרון הצללה וסגירה, אל תתפשרו על איכותו והזמינו אותו מאנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?