פרגולות

מתי כדאי להתקין פתרון הצללה

פתרונות הצללה מסוגים מסוימים מיוצרים על מנת להגן עלינו במהלך כל השנה ובפני כלל תנאי מזג האוויר השונים. כאשר מדברים על הצללה כלל שנתית מדברים על פתרון שגם יגן עלינו בחודשי הקיץ מן השמש הלוהטת וגם יגן עלינו ממי הגשם בימי החורף הקיצוניים ביותר. לא כל פתרונות ההצללה מתאימים לכל תנאי מזג האוויר ולכן לא יכולים להגן עלינו במשך כל ימות השנה. על מנת שפתרון הצללה יוכל לסייע לנו לאורך שנים רבות ולהיות עמיד בפני מפגעים ומזיקים שונים, הוא מוכרח להיות מיוצר מהחומר המתאים. ובכן, הכוונה בחומר מתאים היא לחומר שתהיה לו את היכולת להחזיק מעמד בפני כל תנאי האקלים ובמיוחד אלו המתאימים לארץ ישראל. ישראל ידועה כארץ חמה וחודשי הקיץ כאן מצריכים הצללה טובה ואיכותית. פרגולות אלומיניום מצליחות לענות על מרב הקריטריונים הדרושים לייצור פתרון הצללה איכותי ועמיד. על יכולות חומר האלומיניום אפרט בשורות הבאות רק אציין שבשנים האחרונות, פרגולות העשויות מאלומיניום זוכות לפופולריות רבה והצלחה כבירה ונחשבות לפתרון ההצללה המוצלח ביותר.

מאפייני פרגולות אלומיניום

לפתרונות הצללה שונים לא קל להתחרות בפרגולות העשויות מחומר האלומיניום כיוון שיש להן איכויות ומאפיינים יוצאי דופן. פרגולות אלומיניום מגיעות במגוון רחב של סגנונות הודות ליכולותיו של החומר. הנה המאפיינים של לוחות האלומיניום:

  • עמידות: לוחות אלומיניום לא לחינם נחשבים למוצלחים ביותר עקב ההתאמה המדויקת שלהם לתנאי מזג האוויר השונים. אלומיניום עמיד בפני חומרים שונים, הוא כלל אינו מושפע מתנאי מזג האוויר וגם מהקיצוניים ביותר. אלומיניום אינו סופח מים ולכן הוא אינו נרקב ואינו יוצר קורוזיה. בנוסף, הוא אינו מושפע או דוהה עקב קרני השמש החזקות.
  • גמישות: לוחות אלומיניום הם בעלי יכולות כיפוף גבוהות מאוד. בגלל סיבה זו, תהליך הייצור שלהן הוא יחסית מהיר ופשוט. בנוסף, מלוחות אלומיניום ניתן לייצר פרגולות בסגנונות שונים ורבים המתאימים לכל שטח ושטח בין אם פרטי או ציבורי.
  • משקל: לוחות אלומיניום אינם בעלי מסה כבדה כך שקל מאוד להתקינם בשטחים שונים. בנוסף, לוחות אלומיניום הם מועמדים נהדרים עבור פתרון הצללה המותקן בגובה המוכרח להיות יציב ואיתן לאורך תקופות ארוכות ובתנאי מזג אוויר שונים.
  • אסתטיקה: פרגולות אלומיניום זוכות לא רק במאפיינים יוצאי דופן אלא גם זוכות באסתטיקה בלתי מתפשרת. לוחות אלומיניום בקלות מעניקים מראה מודרני וחדשני לכל שטח בו הם יותקנו.

פרגולות אלומיניום שונות

בענף ההצללה המייצר פתרונות שונים מאלומיניום נוכל למצוא פרגולות על עמודים שניתן לייצר עם כמות עמודים שונה בהתאם לשטח, פרגולות אלומיניום תלויות המעניקות מראה מודרני ומרחף שמשאיר מקום רב תחתיהן והסוג האחרון והמתקדם ביותר, הוא פרגולות אלומיניום חשמליות. פרגולות חשמליות נחשבות לדור הבא של הפרגולות מאלומיניום. הן גם זוכות בכלל המאפיינים של לוחות האלומיניום וגם מעניקות שליטה בכמות ההצללה על ידי מנגנון חשמלי. אם אתם מעוניינים בהתקנת פתרון הצללה חדש, פרגולות אלומיניום הן בוודאות הפתרון המתקדם, היעיל והאסתטי ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?