פרגולות תלויות

פתרונות שונים להצללת המרפסת

כיום ניתן למצוא פתרונות הצללה רבים ושונים המתאימים לכל מיני סוגים של שטחים. כיום ניתן להתקין פתרונות שבעבר לא היה ניתן להתקין במרפסות פרטיות של בנייני מגורים אלא רק בשטחים פרטיים. על מנת לבחור פתרון יעיל, משתלם וכמובן אסתטי, כדאי להכיר סוגים שונים של פתרונות ומהם יתרונותיהם וחסרונותיהם. אם יש ברשותכם פתרון הצללה ישן, אולי הגיע הזמן להחליפו בפתרון חדש ושונה ממנו. כיום ישנם חומרים איכותיים המיוצרים בטכנולוגיות מאוד מתקדמות המאפשרות לפתרונות על סוגיהם השונים להחזיק שנים רבות. אם אינכם יודעים כיצד יש לגשת אל המשימה ומהו פתרון ההצללה הטוב והמתאים ביותר עבורכם אל דאגה, השורות הבאות תצגנה סוגים שונים של פתרונות הצללה שבעצם משמשים גם כפתרון הגנה. פתרונות כאלו אמורים להגן עלינו לכל אורך ימות השנה ולאפשר לנו לשבת בנחת במרפסת שלנו ולשתות כוס תה חם או כוס תה קר.

כיצד נבחר את הפתרון המתאים

על מנת לבחור את הפתרון הנכון והטוב ביותר, אציג בפניכם סוגים שונים של פתרונות הצללה:

  • מרקיזות – אנשים מאוד אוהבים להתקין מרקיזות במרפסות הפרטיות שלהם בבניין המגורים. מרקיזה יכולה לעבוד באמצעות מנגנון ידני וכמו כן, היא יכולה להיות מופעלת גם באמצעות מנגנון חשמלי. מרקיזות מגיעות עם כיסוי שיכול להיפתח ולהיסגר כמובן לפי הצורך שלכם. חיסרון אחד הוא שחיקת הכיסוי באופן יחסית מהיר.
  • גגונים – גגונים למרפסות השונות או אפילו מעל לחלונות, עשויים מהחומר פוליקרבונט. ישנם גגונים מסוימים שניתן להתקין באופן עצמאי ובכך לחסוך בעלות ההתקנה.  הגגונים מגיעים במידות שונות, אינם מושפעים ואף מגנים מפני קרני ה-UV החזקות של השמש. פתרון חסכוני המגיע בצבע סולר גריי וגם בצבע שקוף.
  • פרגולות תלויות – פרגולות תלויות מאלומיניום, כבר זמן רב ידועות בתור פתרון הצללה מנצח ומוביל בענף. ראשית, ניתן לייצר מהאלומיניום סגנונות שונים המתאימים לכל בית ובית. שנית, אלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד בפני כל תנאי האקלים ומחזיק שנים רבות. היתרון הנוסף של לוחות האלומיניום הוא המראה האסתטי והכובש שלהם המעניק לוק חדשני ומודרני לכל מרפסת.

מה מתאים לנו

כיוון שישנם לא מעט פתרונות קרוי, עליכם לחשוב אילו מביניהם הוא המתאים לכם ביותר. אילו מכלל הפתרונות הוא המשתלם ביותר מכל הבחינות. פתרון הצללה חדש מוכרח להיות עמיד ולהחזיק זמן רב ללא הצורך בתחזוקה שוטפת, החלפת חלקים ותיקונים. פתרון ההצללה אמור לסייע לכם בכל עונות השנה, אם זה בקיץ אז להעניק הצללה בכמות מספקת ואם זה בחורף, על הפתרון להעניק הגנה מפני רוחות וגשמים. לאחר שהבנתם איזו פרגולה / מרקיזה יכולה להתאים, וודאו שאכן היא מתאימה למרפסת מבחינה אסתטית עיצובית. כיום ניתן לייצר פרגולות שונות מאלומיניום המעוצבות בהזמנה אישית עבור כל לקוח ולקוח. אם ברצונכם להתקין פתרון הצללה יעיל ואיכותי, וודאו שאכן הוא מכיל את מרב המאפיינים הטובים, האיכותיים וכמובן, המשתלמים ביותר. אל תתפשרו ותוכלו להנות מהמרפסת בכל עת שתרצו.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?