פרגולות

חולמים לארח בגינה אך השמש מפריעה?

להלן מספר עצות שיעזרו לכם לבחור את הפרגולה הכי מתאימה לבית שלכם !

 

השקעתם רבות בתכנון ועיצוב הבית שלכם, בחרתם את חומרי הגלם הטובים ביותר, את אנשי המקצוע שהכי נראו לכם  והגעתם בשעה טובה למנוחה ולנחלה- בית משלכם.

עבור חלקנו זה עדיין חלום ועבור אלה שהתמזל מזלם, נדמה שההשקעה אינה נגמרת.

עיצוב החצר או המרפסת לעיתים נדחקים לאחרון התוכניות. גם מסיבות תקציביות. ישנם פתרונות מצויינים ולא יקרים שיכולים לתת פתרונות הצללה ומענה אסתטי ולא יקר לשהייה בחצר או המרפסת הנפלאה שלכם כגון פרגולות אלומיניום, פתרונות הצללה כאלו יאפשרו לכם לארח בכל שעה בלי חשש מהשמש היוקדת, בנוסף פרגולותאלומיניום יאפשרו לכם לשבת ולהנות מתחושה של בית מלון או צימר בבית הפרטי שלכם. לשבת ולהירגע בסוף היום או סתם להתחיל את הבוקר עם כוס קפה ולנשום אוויר צונן של בוקר.

בחירת פרגולות אלומיניום המתאימות לכיס ולצרכים שלכם היא משימה לא פשוטה בייחוד מאחר ובחירה מקצועית תתן לכם שנים של שקט.

מה היתרונות של פרגולות אלומיניום?

  1. עמידות לאורך שנים בתנאי מזג האוויר השונים.

פרגולה מאלומיניום אינה תפגע או תשנה את צבעה. הבלאי שלה נמוך מאוד והיא נותנת מענה גם בגשמים החזקים וגם בשמש הקופחת.

  1. תחזוקה קלה ללא צורך בהשקעה נוספת.

פרגולה מאלומניום אינה דורשת צביעה או מריחה של חומרים באופן שוטף למניעת התקלפות או עמידות בפגעי מזג האוויר. היא אינה סופחת מים, אינה מתבלה ואינה מחלידה במקרה ורכשתם את הפרגולה אצל בעל מקצוע שעובד עם החומרים הטובים ביותר.

  1. פרגולה עמידה בעלת מראה מודרני וחדיש ובעלות לא גבוהה.

המראה של פרגולות אלומיניום הינו מגוון ביותר ויש לו אפשרויות רבות מאוד. ניתן ליצר עיצובים רבים בסגנונות שונים ולהשוות לגינה או למרפסת מראה עתיק, רומנטי או מודרני.

  1. פרגולה קלה שאינה מכבידה על המבנה ( מתאים בעיקר למרפסות ).

פרגולות אלומיניום יכולות לתת מענה למקומות בהן יש מגבלה של משקל ויש צורך בקירוי שאינו מכביד על התשתית הקיימת.

  1. הצללה מאלומיניום מתאימה לכיסוי רחב – של שטח גדול.

במידה ויש לכם שטח רחב לקרות- ואתם מעוניינים בקירוי מתאים, גם מבחינת התקציב וגם מבחינת המענה, פרגולה מאלומיניום תתן לכם מראה לא מכביד ורציף, ללא עמודי תמך רבים שיפריעו לרציפות הרחבה.

  1. ניתן לבחור במידת הצללה מתאימה לפי הצרכים והרצון שלכם.

הצללות מאלומיניום יכולות לתת מענה לסוגי הצללה שונים על פי הרצון והצורך שלכם. בעל מקצוע מומחה ידע להתאים לשטח שלכם את הקירוי המתאים בהתאם לכיווני השמש ולצרכים שלכם. הוא ידע להתאים עבורכם את הפרגולה המושלמת שתתן מענה לימי הקיץ החמים ואף קירוי מלא בפני הגשם, כפי שנהוג למשל לבנות בכניסה לבית בבית פרטיים או מעל החנייה.

לסיכום היתרונות של פרגולות אלומיניום

בחירת פרגולה היא בחירה לא קלה שאמורה לתת מענה לשנים רבות ולכן אין להקל ראש בהחלטה. אם בחרתם בפרגולה מאלומיניום,למשל, כדאי ומומלץ לערוך סקר שוק על מנת לבחור בספק שניתן לסמוך עליו. כדאי לפנות למספר ספקים, לבקש המלצות ולבדוק עבודות קודמות, אפילו מלפני מספר שנים. הגיעו לשיחה לאחר שכבר ביררתם במספר מקומות כשאתם מצוידים ברשימה מסודרת של הצרכים והתקציב שלכם. הדבר יקל עליכם בבחירת בעל המקצוע המתאים ביותר.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?