פרגולות ושער לחניית הרכב

פרגולות לחניית הרכב – כך תשמרו על רכבכם

תנאי מזג האוויר החמים בישראל, מזיקים לא רק לאנשים, כי אם לרכבים שברשותם. השמש הקופחת גורמת לצבע הרכבים לדהות והם מתבלים טרם זמנם. בבתים רבים, ניתן לראות פרגולות לחניית הרכב בכניסת הבית. הצללת החניות לרכב, נועדה בעיקר לחסוך את השימוש בכימיקלים מסוימים לשימון והברקת הרכב. ניתן לשמור על חלל נעים וקריר ולא להיכנס ולנהוג ברכב חם ורותח, אשר עמד תחת השמש הקופחת. גם חלקי הפלסטיק השונים של הרכב, עשויים להתקלקל בגלל הקרניים הישירות של השמש.
רוב חומרי הגלם שמהן עשויות פרגולות לחניית הרכב, עשויות מאלומיניום מה שמתאים לתנאי מזג האוויר השוררים בארץ. ניתן למצוא שילוב של חומרי גלם בפרגולות המיועדות לחניה, כגון קירוי העשוי מחומר הנקרא, פולי קרבונט שהוא צבעוני או חלבי. ניתן למצוא מגוון של גוונים לפרגולה שמצלה על הרכב, כמו מגוון צבעים שחלק מהם יתאימו לחלונות הבית ויקנו הרמוניה מושלמת ונעימה לעין.

פרגולה על עמודים- תתאים לחניית הרכב
יש לקחת בחשבון, כי רק פרגולות שהן על עמודים, תהיינה מתאימות לחניית הרכב ולא פרגולות תלויות. במידה והחלטתם להתקין פרגולה תלויה לחניית הרכב, כדאי כי היא תהיה מספיק גדולה, כך שתכסה את כל הרכב. גם הקיר שעליו תהיה תלויה הפרגולה, עליו להיות חזק מספיק לשאת את משקלה.
ההשתלבות העיצובית של הפרגולה המיועדת לחניית הרכב וכן הגדרות והשערים, חייבם להתאים ולכן, כדאי תמיד שבעל מקצוע, יגיע לייעץ לכם ולהראות לכם את הקטלוג שבו ישנם דגמים של פרגולות לחניה.

פרגולות לחנייה – רק בעולם הפרגולות
מסתבר, שגם בחניה שלנו, נזדקק לפרגולות שיגנו על הרכב שלנו וייפו את אזור החניה. אם אתם מעוניינים להתקין פרגולות לחנית הרכב, יש למצוא את החברות שמייצרות ומתמחות בפרגולות מסוג זה. ניתן למצוא פרגולה עם רעפים קבועה, שתגן באופן מושלם על הרכב ותקנה לבית מראה כפרי ומיוחד. פרגולה זו היא בעלת מראה יוקרתי ומיוחד. גם פרגולות עם תריסים שניתן לפתוח ולסגור באמצעות ידית, ניתן למצוא בחברות הגדולות המייצרות פרגולות. את המבחר הגדול של פרגולות לאזור חניה, ניתן למצוא בחברת עולם הפרגולות, העוסקת כבר שנים רבות בכל פתרונות ההצללה, אם לבית או לעסק. תוכלו להיכנס לאתר החברה ולמצוא פרטים מעניינים תמונות של פרגולו מכל הסוגים ומידע שיועיל לכם. תוכלו לקבל ייעוץ מקיף, מקצועי ואדיב מהצוות המיומן של חברת עולם הפרגולות שתמיד ישמח לשרת אתכם ולייצר לכם את הפרגולה שתתאים לכם במיוחד על פי הנתונים של האזור פה אתם מעוניינים להתקין את הפרגולה, אם לחניה, למרפסת או לגינה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?