פרגולות מסוג חדש

פרגולות כבר שנים רבות ידועות כפתרון הצללה פופולרי, אך ככל שהעולם מתקדם וכל הענפים מתפתחים, גם ענף ההצללה והגידור מתפתח ומייצר המצאות וחידושים העולים על קודמיהם מבחינת האיכות וכמובן מבחינה אסתטית. כאשר מחפשים פתרון הצללה, מומלץ מאוד לחפש כזה שיענה על כל מיני פונקציות חשובות שיאפשרו לו להחזיק שנים רבות ללא תיקונים או תחזוקה שוטפת. פרגולות העשויות מחומר האלומיניום מעניקות הרבה מעבר לפתרון הצללה איכותי ומספקות מראה אסתטי מודרני שיכול להתאים לכל בית ובית בין אם זו פרגולה עבור המרפסת או החצר הביתית שלכם. המאפיינים של פרגולות אלומיניום הם מוצלחים ורבים ולכן הופכים אותן להיות מהפתרונות הטובים ביותר הקיימים בענף, יש שיגידו אפילו לפתרון החזק והמוצלח ביותר. בשורות הבאות אפרט על כל היתרונות שאפשר לקבל כאשר מתקינים פרגולה העשויה אלומיניום ומהו הערך המוסף שלהן בניגוד לפרגולות העשויות חומרים אחרים.

פרגולת אלומיניום מעניקה איכות בלתי מתפשרת

פרגולות מאלומיניום נוכל למצוא בכל מיני סוגים וסגנונות. ישנן פרגולות על עמודים, פרגולות תלויות ופרגולות חשמליות. לוחות אלומיניום בראש ובראשונה הם קלים מאוד לכיפוף ולכן ניתן לעבד אותם בסגנונות שונים בהזמנה אישית המותאמת לבית הלקוח. עם לוחות עץ לצורך העניין, יכולת העיבוד היא מסובכת הרבה יותר ולכן לא ניתן להגיע לאותן התוצאות. שנית, לוחות אלומיניום אינם שוקלים הרבה כך שמאוד מתאימים עבור פתרון הצללה התלוי בגובה שאמור לעמוד איתן ויציב לאורך שנים רבות. בניגוד ללוחות עץ שעם הזמן יכולים לייצר רטיבות וכתוצאה מכך גם להירקב, לוחות האלומיניום אינם מושפעים מכלל תנאי מזג האוויר השונים. אלומיניום חסין בפני מים וממיסים שונים כך שיכול להחזיק מעמד המון זמן ולא לשנות את צורתו. לכל אלו שאוהבים לשמור על איכות הסביבה, ניתן לייצר פרגולה מאלומיניום ממוחזר מה שאינו משפיע על איכות הפרגולה. יתרון נוסף הוא עלות הייצור. כיוון שלייצר לוחות אלומיניום זול יותר מייצור של לוחות אחרים, כל תהליך עיצוב הפרגולה הופך משתלם יותר מפתרונות הצללה אחרים באופן משמעותי. את פרגולות האלומיניום אין צורך לתחזק על בסיס קבוע, החומר יודע לשמור על עצמו ולנקות אותו במקרה ורוצים, בעזרת מרסס לניקוי חלונות, האלומיניום חוזר להיות מבריק. ועכשיו נדבר על המראה של האלומיניום. פרגולה בהזמנה אישית העשויה מאלומיניום מעניקה לכל חצר, מרפסת או כל שטח אחר שזקוק להצללה מראה אסתטי, מודרני וחדשני שלא ניתן להתחרות בו.

פתרון הצללה שאינו מתיישן

לסיכום, פרגולות אלומיניום הן פתרון ההצללה האיכותי והאסתטי ביותר והיחיד שאין לו תאריך תפוגה וכל זאת הודות למאפיינים החזקים ויוצאי הדופן של חומר האלומיניום. החומר מאפשר לייצר ממנו פרגולות שונות בגוונים וצבעים שונים שיתאימו באופן הטוב ביותר לכל שטח בו יותקנו. "עולם הפרגולות" היא חברה המתמחה בפתרונות הצללה ובאופן ספציפי בפרגולות מאלומיניום. החברה תייצר לכם את הפרגולה שתתאים כמו כפפה אל השטח הזקוק להצללה, בחרו בטוב ביותר!

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?