פרגולות תלויות

פרגולה יפה וחכמה

בשורות הבאות אכתוב על פתרון הצללה שנחשב לאחד הפתרונות הטובים, האיכותיים והיפים ביותר לכל שטח הזקוק להצללה. פרגולות יכולות להתאים למרפסות פרטיות, חצרות פרטיות, שטחים ציבוריים וכל שטח הזקוק לפתרון הצללה והגנה מפני תנאי מזג אוויר שונים. על מנת להיות פתרון אפקטיבי ויעיל המחזיק שנים רבות על החומר ממנו מייצרים את הפרגולה להיות חומר חזק המתאים ליישומי חוץ במדויק. מה הכוונה בחומר המתאים לתנאי חוץ אם כך? חומר כזה צריך להיות כזה שיכול להתמודד עם תנאי חוץ במהלך כל השנה ולהיות מסוגל לשמור על צורתו ואיכותו בכל עת. ובכן, ישנו חומר כזה והוא נקרא אלומיניום. לאלומיניום תכונות שבאמת יכולות להעניק את כל היתרונות שצריכים לאפיין פרגולה. פרגולות אלומיניום הן היחידות שמעניקות את כל היתרונות הללו ואף יותר וזהו ייחודן. מיד נבין את ההבדלים בין פתרון הצללה העשוי אלומיניום לבין פתרון העשוי מחומרים אחרים.

אלומיניום עושה את כל ההבדל

על ידי השימוש בחומר האלומיניום ניתן ליצור סוגים שונים של פרגולות. לחומר האלומיניום יכולות כיפוף מהגבוהות ביותר כך שניתן לעבד אותו בצורות, גדלים, סגנונות וטקסטורות שונות דבר שבלתי אפשרי לעשות על ידי שימוש בחומרים שונים כמו עץ או פלדה כי אין להם את אותן יכולות הכיפוף. על ידי השימוש באלומיניום ניתן לייצר פרגולות היושבות על עמודים, פרגולות תלויות וכמובן פרגולות חשמליות. אלומיניום הוא חומר שמסוגל לעמוד יציב בפני כל תנאי האקלים השונים לאורך כל עונות השנה לכן הוא מאוד מתאים עבור יישומי חוץ שונים ובפרט כפתרון הצללה. בניגוד ללוחות אחרים וכבדים כמו עץ למשל, לוחות האלומיניום הם בעלי מסה קטנה לכן התקנתם ותלייתם היא תהליך הרבה פחות מסובך מהתקנת פרגולות העשויות חומרים אחרים. העובדה שלוחות האלומיניום הם קלי משקל תורמת מאוד ליציבות שלהם ועל ידי התקנה נכונה ומקצועית, יחזיקו שנים רבות ויישמרו על צורתם המקורית. יתרון נוסף שיש לפרגולות העשויות אלומיניום הוא המראה של הלוחות וכמובן העובדה שאין צורך לטפל ולתחזק אותם על בסיס קבוע. בעקבות המראה האסתטי של לוחות האלומיניום יחד עם האפשרויות הרבות שמעניקים עקב גמישותם הרבה מתאפשר לייצר פרגולות בסגנונות שונים המתאימים באופן מושלם אל בית, דירה או שטח ציבורי ואלו רק אחדים מהמאפיינים המבדילים את האלומיניום מחומרים אחרים. אלומיניום אינו מתקלקל, אינו נרקב, לא יוצר קורוזיה או מחליד עקב תנאי מזג האוויר לכן הופך לחומר האולטימטיבי ליצירת פרגולות שונות.

הזמנת פרגולה ייחודית

אם ברצונכם להזמין פרגולת אלומיניום ייחודית התואמת את הסגנון העיצובי של השטח שלכם, פנו אל חברה המתמחה בייצור פתרונות הצללה מאלומיניום. חברה כזו היא היחידה שתוכל לייצר עבורכם את הפרגולה המתאימה ביותר שתיהנו לא רק לשבת תחתיה אלא גם להביט בה. "עולם הפרגולות" כבר שנים רבות ידועה כאחת החברות המובילות בייצור פתרונות הצללה מאלומיניום ותוכל לייצר עבורכם פרגולה בהזמנה אישית כאשר תבחן את השטח ואת הסגנון שאתם אוהבים.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?