שערי חניה

יתרונותיה של חניה פרטית

חניה פרטית היא בעלת חשיבות רבה לכל מיני אנשים שיש ברשותם מקום חניה פרטי או אנשים שגרים בבית פרטי. לא מעט פעמים חניות פרטיות של משרד, עסק או בית נתפסות ללא אישור ומונעות מאיתנו לחנות בתוך החניה ששייכת לנו. שערי חניה חשמליים יכולים לפתור את הבעיה הזו וכמובן להעניק פרטיות והגנה שפעמים רבות מייצרות אלמנט של הרתעה ומונעת מאנשים זרים לנסות להיכנס את המתחם הפרטי שלנו. למי שאין חניה וכל יום צריך לשוב ולחפש חניה, תכנון של חניה פרטית יכול לחסוך המון זמן וכמובן כסף אם בסופו של דבר אתם נאלצים להתפשר על מקום חניה בחניון. כאשר מזמינים ומתכננים חניה פרטית הכוללת שער חשמלי, חשוב מאוד שהיא תהיה מיוצרת מלוחות של חומר איכותי המתאים בצורה מדויקת להתקנה בתנאי חוץ. תכנון חניה או כל פרויקט אחר מחומר שאינו מותאם לתנאי חוץ יצריך תחזוקה על בסיס קבוע ואף הזמנת שירות תיקונים והחלפת חלקים. בהמשך אפרט על הפתרון שנחשב למוביל בתכנון שערי חניה חשמליים.

שערי חניה מאלומיניום

שערי חניה המיוצרים ומעובדים מחומר האלומיניום זוכים במקום הראשון ונחשבים לפתרון המוביל עקב מאפייניו הרבים והמוצלחים ביותר של חומר האלומיניום. כמובן שרצוי ששער חשמלי יהיה אסתטי ומזמין אך ישנם דברים חשובים יותר אותם צריך לקחת בחשבון. חוץ מזה שעל האסתטיקה של לוחות אלומיניום לא ממש ניתן להתווכח. כל שער חניה חשמלי שיעצבו מאלומיניום מיד יעניק לשטח מראה מודרני, חדשני ואסתטי. כעת נביט בהתאמה של אלומיניום לתנאי חוץ. יכול להיות שאלומיניום הוא אולי החומר המתאים ביותר עבור תכנון חניות ופתרונות אחרים בתנאי חוץ. אלומיניום אינו מושפע בשום צורה מתנאי אקלים שונים וקיצוניים ביותר. אלומיניום אינו סופח מים ולכן במשך הזמן הוא אינו נרקב ואינו מחליד אלא שומר על צורתו היפה והמקורית לאורך שנים רבות. שערי חניה מאלומיניום נחשבים גם לפתרון המשתלם ביותר משתי סיבות עיקריות. ראשית, עלות לוחות אלומיניום היא אינה יקרה כמו עלות של לוחות ברזל או עץ לצורך העניין ושנית, תהליך עיבוד ועיצוב מאלומיניום הוא קצר ופשוט יותר מה שבוודאות מוזיל את עלות הייצור. כיוון שאלומיניום ניחן ביכולות כיפוף גבוהות מאוד, ניתן לייצר ממנו סוגים וסגנונות שונים של שערי חניה בהזמנה אישית. עיצוב אישי יתאים בצורה מושלמת אל כל שטח הזקוק לחנייה פרטית בטוחה ויפה.

היכן מייצרים שערי חניה

ישנן לא מעט חברות המציעות פתרונות שונים לחניות פרטיות. כאשר תזמינו שער חניה פרטי מאלומיניום, כדאי ואף מומלץ לפנות לחברה שייצור פרויקטים ופתרונות שונים מאלומיניום הוא המומחיות שלה. צוות של חברה מקצועית ידע לעשות התאמה מדויקת בין תנאי השטח השונים ובין סגנון המבנה. חברת "עולם הפרגולות" מייצרת שערי חניה חשמליים מאלומיניום כבר שנים רבות ומאחוריה עומדים מאות פרויקטים מתוכננים של חניות פרטיות הכוללים פתרונות שונים בכל מיני סגנונות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
צריכים עזרה?